Ticket geboekt! - Reisverslag uit Oud-Beijerland, Nederland van Mieke Dijk - WaarBenJij.nu Ticket geboekt! - Reisverslag uit Oud-Beijerland, Nederland van Mieke Dijk - WaarBenJij.nu

Ticket geboekt!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mieke

13 Juli 2008 | Nederland, Oud-Beijerland

Lieve allemaal,

Vorige week hebben we ons ticket geboekt! Zo komen we steeds dichter bij ons avontuur. Maartje en ik vertrekken op woensdag 1 oktober via Munchen en Johannesburg naar Lilongwe en komen dinsdag 31 maart weer terug.

Verder hebben we de afgelopen 2 weken 5 trainingsdagen gehad samen met 8 andere vrijwilligers. Het waren inspirerende, leerzame en gezellige dagen bij Togetthere in Utrecht. Nu wachten ons over 2 weken nog 2 dagen veiligheidstraining!

Oja, heb je zin om langs te komen in Malawi? Dat kan! Zie www.matunkha.com

Iedereen een mooie zomer toegewenst!!

Lieve groet,

Mieke

• 14 Juli 2008 - 09:12

Annegreet:

Leuk hoor! Nu komt het echt snel dichterbij.. Echt spannend allemaal. Geniet van de voorpret en ik spreek je snel! xxAnn

• 14 Juli 2008 - 10:49

Carlein:

Wat een goed nieuws!
    Nu gaat het dus écht allemaal gebeuren!
    Ik zie je morgenavond weer!
    xxx

• 14 Juli 2008 - 10:49

Carlein:

Wat een goed nieuws!
    Nu gaat het dus écht allemaal gebeuren!
    Ik zie je morgenavond weer!
    xxx

• 15 Juli 2008 - 08:59

Willemijn:

Oh! Wat ontzettend leuk allemaal! Weer lekker naar Malawi! Ik ben stiekem wel jaloers! Succes met alle voorbereidingen, tot snel! xx Willemijn

• 23 Juli 2008 - 12:47

Andrea:

Super...ik wou dat ik met jullie mee kon :-)

Mieke

Lieve allemaal, Welkom op mijn site! Hier kunnen jullie alle belevenissen volgen van ons project in Malawi. Samen met Maartje zal ik vanaf 1 oktober 2008 t/m 30 maart 2009 via Togetthere, het jongereninitiatief van ICCO/Kerkinactie voor 6 maanden afreizen naar Malawi. We gaan op het Matunkha Center werken. Voor meer info: www.matunkha.com www.togetthere.nl Postadres: Matunkha Center Mieke van Dijk Private Bag 62 Rumphi Malawi Afrika Lieve groet, Mieke

Actief sinds 08 Mei 2008