Ticket geboekt! - Reisverslag uit Oud-Beijerland, Nederland van Mieke Dijk - WaarBenJij.nu Ticket geboekt! - Reisverslag uit Oud-Beijerland, Nederland van Mieke Dijk - WaarBenJij.nu

Ticket geboekt!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mieke

13 Juli 2008 | Nederland, Oud-Beijerland

Lieve allemaal,

Vorige week hebben we ons ticket geboekt! Zo komen we steeds dichter bij ons avontuur. Maartje en ik vertrekken op woensdag 1 oktober via Munchen en Johannesburg naar Lilongwe en komen dinsdag 31 maart weer terug.

Verder hebben we de afgelopen 2 weken 5 trainingsdagen gehad samen met 8 andere vrijwilligers. Het waren inspirerende, leerzame en gezellige dagen bij Togetthere in Utrecht. Nu wachten ons over 2 weken nog 2 dagen veiligheidstraining!

Oja, heb je zin om langs te komen in Malawi? Dat kan! Zie www.matunkha.com

Iedereen een mooie zomer toegewenst!!

Lieve groet,

Mieke

  • 14 Juli 2008 - 09:12

    Annegreet:

    Leuk hoor! Nu komt het echt snel dichterbij.. Echt spannend allemaal. Geniet van de voorpret en ik spreek je snel! xxAnn

  • 14 Juli 2008 - 10:49

    Carlein:

    Wat een goed nieuws!
    Nu gaat het dus écht allemaal gebeuren!
    Ik zie je morgenavond weer!
    xxx

  • 14 Juli 2008 - 10:49

    Carlein:

    Wat een goed nieuws!
    Nu gaat het dus écht allemaal gebeuren!
    Ik zie je morgenavond weer!
    xxx

  • 15 Juli 2008 - 08:59

    Willemijn:

    Oh! Wat ontzettend leuk allemaal! Weer lekker naar Malawi! Ik ben stiekem wel jaloers! Succes met alle voorbereidingen, tot snel! xx Willemijn

  • 23 Juli 2008 - 12:47

    Andrea:

    Super...ik wou dat ik met jullie mee kon :-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mieke

Lieve allemaal, Welkom op mijn site! Hier kunnen jullie alle belevenissen volgen van ons project in Malawi. Samen met Maartje zal ik vanaf 1 oktober 2008 t/m 30 maart 2009 via Togetthere, het jongereninitiatief van ICCO/Kerkinactie voor 6 maanden afreizen naar Malawi. We gaan op het Matunkha Center werken. Voor meer info: www.matunkha.com www.togetthere.nl Postadres: Matunkha Center Mieke van Dijk Private Bag 62 Rumphi Malawi Afrika Lieve groet, Mieke

Actief sinds 08 Mei 2008
Verslag gelezen: 234
Totaal aantal bezoekers 48533

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2008 - 31 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: