Mijn eerste reis - Reisverslagen van Mieke van Dijk - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Mieke van Dijk - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Lieve allemaal,

Welkom op mijn site! Hier kunnen jullie alle belevenissen volgen van ons project in Malawi. Samen met Maartje zal ik vanaf 1 oktober 2008 t/m 30 maart 2009 via Togetthere, het jongereninitiatief van ICCO/Kerkinactie voor 6 maanden afreizen naar Malawi. We gaan op het Matunkha Center werken.

Voor meer info:
www.matunkha.com
www.togetthere.nl

Postadres:
Matunkha Center
Mieke van Dijk
Private Bag 62
Rumphi
Malawi
Afrika

Lieve groet,

Mieke

Recente Reisverslagen:

01 April 2009

Ik ben geland!!

11 Maart 2009

Afrikaantjes

25 Februari 2009

Mijn minibus ervaring

11 Februari 2009

Weer bericht

30 Januari 2009

Virussen
Mieke

Lieve allemaal, Welkom op mijn site! Hier kunnen jullie alle belevenissen volgen van ons project in Malawi. Samen met Maartje zal ik vanaf 1 oktober 2008 t/m 30 maart 2009 via Togetthere, het jongereninitiatief van ICCO/Kerkinactie voor 6 maanden afreizen naar Malawi. We gaan op het Matunkha Center werken. Voor meer info: www.matunkha.com www.togetthere.nl Postadres: Matunkha Center Mieke van Dijk Private Bag 62 Rumphi Malawi Afrika Lieve groet, Mieke

Actief sinds 08 Mei 2008
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 48504

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2008 - 31 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: