We zijn er.. - Reisverslag uit Lilongwe, Malawi van Mieke Dijk - WaarBenJij.nu We zijn er.. - Reisverslag uit Lilongwe, Malawi van Mieke Dijk - WaarBenJij.nu

We zijn er..

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mieke

02 Oktober 2008 | Malawi, Lilongwe

Lieve allemaal,

Ik wilde jullie even laten weten dat we vanmiddag om 14.00 uur in het warme (35 graden) hart van Afrika zijn aangekomen! Alles gaat goed. Volgende keer laat ik jullie meer weten. Morgen gaan we met de bus van 7.30 uur naar Mzuzu (Noord Malawi) en zetten zo onze reis naar Matunkha voort.

Lieve groet,

Mieke

• 02 Oktober 2008 - 16:50

Jan Uittenbroek:

Hoi lieve Mieke,
    Goed even van je te horen! We hebben aan je/jullie gedacht. Fijn dat we elkaar nog even gedag hebben kunnen zeggen. Maak er wat moois van!
    Liefs, namens allen hier,
    Jan

• 02 Oktober 2008 - 17:01

Rianne:

Hoi Mieke en Maartje,
    Hierbij wil ik jullie een hele goede tijd toewensen in Malawi! Geniet ervan en alle goeds bij alles wat jullie gaan doen.
    Ik volg jullie weblogs!
    Groetjes, Rianne

• 02 Oktober 2008 - 17:13

Annegreet:

Hoi Miekie,
    fijn dat jullie goed aangekomen zijn. Ik hoop dat de reis goed ging en dat het Mabuya Hostel goed bevalt!
    Goede reis verder, xx

• 02 Oktober 2008 - 17:16

Jessica:

Goed om te horen!!!

Succes verder.

Liefs Jessica

• 02 Oktober 2008 - 17:24

Willemijn:

Fijn wat te horen! Ik heb veel aan jullie gedacht! Goede reis nog verder!
    liefs

• 02 Oktober 2008 - 17:31

Marian Taalman:

Heb een mooie reis naar jullie 'werk'bestemming.
    Goed zo snel al van je te horen!

groeten van ons allemaal uit het Krimpense!

• 02 Oktober 2008 - 17:50

Alice:

Hoi Mieke en Maartje,

Heel veel succes en plezier daar in Malawi!!! Ik wacht de verhalen af!!
    Groetjes, Alice

• 02 Oktober 2008 - 18:10

Corina:

Fijn om te horen dat jullie goed zijn aangekomen! Succes verder nog met de reis!

Liefs, Corina.

• 02 Oktober 2008 - 18:45

Johan Van Dijk:

Lieve Mieke en Maartje,
    Wij zijn dankbaar dat jullie daar al veilig mochten aankomen.
    Voor vannacht een goede nachtrust en voormorgen een goede reis naar Mzuzu.Veel liefs van je moeder, vader en Anton.

• 02 Oktober 2008 - 19:36

Simon Baars:

Hoi Miek en Maartje,

Fijn dat jullie veilig zijn geland. Ik vermoed dat jullie reis morgen minder comfortabel zal zijn. Goede reis en laat ons (indien mogelijk) snel weer wat van jullie horen!

Groet,

Simon

• 02 Oktober 2008 - 20:15

Tante Ada:

Lieve Mieke,
    Wat leuk om op deze manier een beetje met je mee te gaan. Lievs en groeten van tante Ada.

• 02 Oktober 2008 - 20:54

Willy Gerlof:

Hoi Mieke & Maartje,
    Echt leuk om iets van jullie te horen. Fijn dat de reis tot nu toe goed is verlopen en voor morgen een goede reis verder.
    Groeten van ons allen en voor Mieke een knuffel van de kids, Willy

• 03 Oktober 2008 - 05:41

Anna:

Ha lieve Mieke

In onze gedachten zijn we mee gevlogen.. waarbij we hoopten dat het weer onderweg beter was dan hier. Gelukkig is alles goed gegaan.Geniet maar van het zonnetje.. maar misschien stiekem wens je even zo'n heftige Nederlandse herfst bui als het al te warm is.
    Wens jullie een bijzonder goede tijd en hoop dat jullie je krachten met alle liefde mogen inzetten voor allen daar.
    liefs ook van Marten
    Anna

• 03 Oktober 2008 - 06:56

Arianne:

Hoi Miekie,

Fijn dat alles goed is gegaan. Ik ben wel benieuwd naar je eerste ervaringen. Met je nieuwe neefje of nichtje gaat ook alles goed. Het is al een echt mensje. Misschien wordt het wel een paaskindje. Succes met de reis!
    dikke kus Arianne

• 03 Oktober 2008 - 07:07

Andrea:

Goed om te horen!
    Inmiddels zijn jullie al weer onderweg...een hele goede reis!

groetjes,
    Andrea

• 03 Oktober 2008 - 15:23

Cecilia:

Hoi Mieke,

Fijn te horen dat je goed bent aangekomen! Geniet van jullie avontuur!
    Ik volg jullie verhalen!

X Cecilia

• 05 Oktober 2008 - 10:52

Alysa En Gonda:

Dag Mieke, veel aan je gedacht de afgelopen dagen. Wij hopen dat jullie inmiddels veilig in Matunkha aangekomen zijn. Bovenstaand bericht zal ik morgen aan de bewoners voorlezen.
    Alle goeds, Alysa en Gonda

• 05 Oktober 2008 - 12:57

Eline:

Hey Mieke en Maartje,
    Stiekem ben ik erg jaloers op jullie, want jullie zijn in het geweldige Malawi!!! Ik wens jullie heel veel goed, plezier, maar boven al Gods zegen!
    Liefs Eline.

• 06 Oktober 2008 - 07:14

Renate:

Hee mieke en maartje!

Jullie zijn er!!! inmiddels al weer een paar dagen en het eerste weekend achter de rug. Ik ben erorm benieuwd hoe deze eerste paar dagen zijn geweest!

Veel succes met zijn tweetjes!!

Lieve groet Renate

• 06 Oktober 2008 - 11:34