De laatste weken... - Reisverslag uit Oud-Beijerland, Nederland van Mieke Dijk - WaarBenJij.nu De laatste weken... - Reisverslag uit Oud-Beijerland, Nederland van Mieke Dijk - WaarBenJij.nu

De laatste weken...

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mieke

05 September 2008 | Nederland, Oud-Beijerland

Lieve allemaal,

Misschien is dit wel het laatste berichtje vanuit Nederland. Over 3,5 week is het dan zover! Op woensdag 1 oktober vertrekken we richting Malawi. Echt spannend nu het steeds dichterbij komt. De komende week zal mijn laatste werkweek in Sonneburgh zijn, dat is ook wel een vreemd idee! Dan heb ik nog 2,5 week vrij om de laatste voorbereidingen te treffen en mijn tas in te pakken! Wat moet ik allemaal meenemen....ja, lastig. Ik heb nog even om daar overna te denken.

Vanmorgen heb ik een interview gehad voor het AD, Hoeksche Waard katern waarbij de fotograaf graag de wildernis uit onze achtertuin als een Afrikaans landschap op de foto wilde zetten. Ik ben benieuwd!

Uitzaaidienst:
A.s zondag 7 sept. vindt er een doopdienst/uitzwaaidienst plaats in onze gemeente. Maartje en ik zullen 'uitgezwaaid' worden. Als je zin hebt om te komen, welkom! Thomaskerk, aanvang 10.00 uur.

Afscheid:
Op dinsdagavond 30 sept ben je ook van harte welkom voor een afscheidsborrel bij ons thuis. Het lijkt me erg leuk om je nog te begroeten voor vertrek.

Ik hoop dat ik regelmatig een berichtje op deze site kan plaatsen zodat jullie mijn/onze belevenissen kunnen lezen. Maar ik heb ook een postadres:

Matunkha Center
Mieke van Dijk
Private Bag 62
Rumphi
Malawi, Africa

Ik zeg nog geen gedag want ik spreek of zie jullie vast nog wel. Alvast een goed weekend toegewenst.

Lieve groet,

Mieke

  • 05 September 2008 - 13:05

    Martin:

    Tot zondag Mieke,
    Toevallig ben ik er ook :-)


  • 05 September 2008 - 18:23

    Sytske:

    Ha die Mieke,

    Leuk dat jij nu ook een weblog hebt! Het lijkt me bijzonder, een uitzwaaidienst. Ook die borrel klinkt leuk. Helaas denk ik dat het tóch niet gaat lukken om erbij te zijn...;-)

    Het klinkt alsof jij heel bewust naar je vertrek aan het toegroeien bent. Leuk en goed lijkt me dat!

    Alle goeds, wijsheid en sterkte toegewenst, ook voor Maartje!

    Vele groeten uit Palestina van
    Sytske

  • 06 September 2008 - 08:00

    Marten/Anna:

    Wens je nog een hele goede voortzetting en afronding van je voorbereiding.. en op een gegeven ogenblik wil je maar al te graag gaan.. dan is alles gedaan en mag het beginnen... spannend... ja ...
    maar we kennen jou een beetje , ook jouw inzet en kracht ! Wat mooi dat jij die wilt gaan delen.. Het kan dan ook niet anders dan dat dit delen vermenigvuldigen betekent.
    Dit is waarvoor we bedoeld zijn.

    lieve groet van Marten en Anna

  • 08 September 2008 - 20:31

    Andrea:

    Hoi Mieke,

    Het komt nu echt dichtbij...super!
    Ik wil je heel veel succes en plezier toewensen. Het lukt mij helaas niet om je persoonlijk succes te wensen.
    Was het een mooie dienst afgelopen zondag?
    Geniet ervan en ik houd je site goed in de gaten hoor :)

  • 10 September 2008 - 12:22

    Sofia:

    Hey Mieke!
    Ik ga je ook alvast een hele goede reis toewensen, samen met Maartje! Aangezien ik niet precies weet hoe de komende twee weken eruit gaan zien.. Ik ga er morgen vandoor, en kan echt niet meer wachten nu!!
    Heel veel succes met de laatste dingen regelen, en de volgende keer dat we elkaar 'spreken' doorkruisen we de halve wereld! Mooi is dat toch, hè!

    Groetjes!

  • 19 September 2008 - 14:05

    Renate:

    Lieve Mieke en Maartje,

    Slechts een glimp ving ik van jullie op vandaag op de gang en het zal vast voor nu de laatste keer zijn geweest dat ik jullie in Nederland heb gezien. Want jullie avontuur komt snel dichterbij!!!

    De belevenis of onderneming (zoals henk het verwoordt) gaat nu bijna aanbreken.

    Ik wens jullie onwijs veel geluk, succes, plezier, betrokkenheid, maar vooral een ongelooflijk mooie ervaring toe. Ik ben blij om jullie een eindje op weg te hebben geholpen, nu is het aan jullie om er iets grandioos van te maken.

    Heb het goed met zijn tweetjes! het allerbeste in Malawi!!!

    Groetjes Renate

  • 27 September 2008 - 15:15

    Betty:

    Heel veel succes, meid! Een hele toffe tijd daar. Gods zegen en ik zie jullie wel in maart ;).

  • 01 Oktober 2008 - 20:53

    Sofia:

    Ben net te laat om je een goede reis te wensen, zeker gezien het tijdsverschil.. (ik loop nogal wat uurtjes achter op Afrika volgens mij). Dus wens ik jou en Maartje maar een hele goede aankomst, en dat je je maar snel thuis moge voelen in Malawi!

    Saludos uit Paraguay!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mieke

Lieve allemaal, Welkom op mijn site! Hier kunnen jullie alle belevenissen volgen van ons project in Malawi. Samen met Maartje zal ik vanaf 1 oktober 2008 t/m 30 maart 2009 via Togetthere, het jongereninitiatief van ICCO/Kerkinactie voor 6 maanden afreizen naar Malawi. We gaan op het Matunkha Center werken. Voor meer info: www.matunkha.com www.togetthere.nl Postadres: Matunkha Center Mieke van Dijk Private Bag 62 Rumphi Malawi Afrika Lieve groet, Mieke

Actief sinds 08 Mei 2008
Verslag gelezen: 316
Totaal aantal bezoekers 48528

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2008 - 31 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: